AANMELDEN - INSCHRIJVEN

Welkom bij ZwemScoutzwemopleidingen

Waarom is het noodzakelijk om alle gegevens in te vullen terwijl we nog helemaal niet zeker weten of wij de zwemlessen gaan volgen bij ZwemScoutzwemopleidingen?
De gegevens zijn noodzakelijk om jullie optimaal te kunnen informeren. Jullie kunnen dan nog beter besluiten of jullie de zwemlessen bij ons willen volgen.
Als jullie uiteindelijk mochten besluiten om niet deel te nemen aan onze zwemlessen dan vervalt de aanmelding. Jullie gegevens worden dan automatisch verwijderd uit ons systeem. Hiervoor worden géén kosten in rekening gebracht.  Verdere informatie:

• Meld elk kind apart aan.
  • Selecteer bij "AANMELDEN VOOR* / selecteer lijst": "Inschrijflijst (kies deze lijst bij inschrijven)"
  • Een 2e telefoonnummer hoeft niet vermeld te worden.
  • Bij "opmerkingen" kunnen jullie aangeven als er sprake is van een medische situatie, fysieke eo mentale situaties eo andere "ter zake doende" aspecten. Als jullie er niet zeker van zijn of het belangrijk is dan adviseren wij om het te vermelden.
  • Het is belangrijk dat jullie alle gegevens invullen anders wordt de aanmelding niet in behandeling genomen.
  • Het is ook belangrijk dat jullie eerlijk zijn bij het invullen van de gegevens. Geef aan als er iets aan de hand is. Alleen zo kunnen de instructeurs hiermee goed rekening houden in de benadering van het kind.
  • Indien jullie nog verdere vragen hebben dan kunnen jullie dit vermelden op het aanmeldformulier bij opmerkingen of mailen naar info@zwemscouts.nl.
  • Klik hieronder op de button "Verder druk hier". Vergeet niet om het aanmeldformulier te verzenden.

Wij danken jullie voor jullie vertrouwen in onze organisatie.

Groetjes :)

ZwemScoutzwemopleidingen